piątek, 14 stycznia 2011

pomysł na oryginalne magnesy

Zbieractwo maniakalne chyba wyssałam z mlekiem matki. Już jako mała dziewczynka zbierałam różne dziwne osobliwosci....
Będąc rok temu w Hiszpanii przywiozlam oprocz oczywiscie .... muszelek najrozmaitszych , oraz kamyczków również wypłukane przez morze płytki glazury.
Drugi pomysł to zasuszone bratki przyklejone klejem do decoupage do płyty korkowej, zabezpieczone lakierem akrylowym. Ćma to znaleziona stara kalkomania,w latach 80-tych kalkomanie były bardzo popularne.




Od kilku lat zbieram korki-korkowe od wina , i blaszane pojemniczki po wypalonych wieczkach tzw. tealight'ach . Co z tego wyniknie okaże sie w przyszłoci jeszcze nie
mam pomysłu








Pocztówki -po bokach mają ponad 70lat, środkowa -to pocztówka dźwiękowa z piosenką
"Żółte kalendarze" Piotra Szczepanika( ilustracja do bajki "Basń o siedmiu krukach" Janiny Porazińskiej

1 komentarz:

  1. witam,
    Mam do Pani pytanie techniczne. Jakim klejem przykleja Pani magnesy do kamyczków? Mi niestety odpadają (magnes neodymowy i klej silikonowy na ciepło). Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń