wtorek, 4 grudnia 2018

Koty poduszki - szycie

Od czego zacząć szycie poduszek w kształcie kota?
Potrzebujemy wykroju.
 Narysowałam więc kota na brystolu.


 ekonomiczne ułożenie na płachcie tkaniny 
Wycięte elementy zszywamy

  Zanim zszyłam dwa kawałki materiału z których będzie głowa kota wykonałam haft maszynowo - oczy i nosek 

 W korpusie musiałam zostawić otwór. 
Przez niego wypełnię  poduszkę wsadem, czyli tzw.kulką silikonową.
 Przed zszyciem dwóch elementów korpusu( grzbietu kota) musisz umieścić wypełniony wsadem wcześniej ogon. 
Na zdjęciu poniżej ogon znajduje się w środku.
 Jak wywrócimy korpus na prawą stronę będziemy mieć ogon widoczny.



Ułożenie uszu przed zszyciem dwóch kawałków głowy - prawą stroną do środka.
W uszy wcześniej napchałam kulki silikatowej, jako wypełnienie.
 Również musi zostać otwór po zszyciu dwóch kawałków głowy ( w miejscu szyi)
 a uszy w tym momencie znajdują się w środku.
  Po wywróceniu na prawą stronę będzie to wyglądało tak:
Otwór na dole zszywamy już ręcznie , więc dobrze by był w miare wąski, wystarczy jakieś 4cm

Ręcznie również zszywałam korpus z głową.
uszyty na maszynie kot poduszka

Cała rodzina kocia opanowała łóżko:

szyte poduszki w kształcie kotów

W miejszej wersji mogą to być maskotki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz