piątek, 11 maja 2018

Półka na stelażu maszyny "Singer"

Zaistniała potrzeba stworzenia małej półki na telefon, szklankę czy chociażby odłożenie kluczy.
Takiej półki potrzebowałam na swoim patio.
Zabrałam się do dzieła.

Odrysowałam motyw ozdobny z szablonu:

odrysowuję motyw z szablonu

Wypaliłam pirografem odrysowany, ozdobny motyw
wypalam pirigrafem ozdobny motyw na desce

Sklejkę zabarwiłam bejcą spirytusową w kolorze dębu
maluję deskę bejcą w kolorze dębu
Po wyschnięciu zabezpieczyłam półkę naturalnym woskiem (moim ulubionym -czytaj wcześniejsze moje posty)


Półkę zamontowałam na  czarnym stelażu starej maszyny Singer:
widok  gotowej półki zamocowanej na stelażu metalowym od maszyny Singer

widok  gotowej półki zamocowanej na stelażu metalowym od maszyny Singer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz