sobota, 14 kwietnia 2018

Wosk naturalny - Rewelacja !


Witajcie
I znowu wosk, który już opisywałam we wcześniejszych postach sprawił Cuda.
Przepis na wosk znajdziesz w tym poście
Zakochałam się w nim i używam go coraz częściej.
Efekty jego użycia są rewelacyjne!
Tym razem odświeżyłam pięknie rzeźbione sztućce etno do sałaty.

Drewniane łyżki kuchenne najpierw wyszorowałam detergentem. pozostawiłam do wyschnięcia. 
Gdy drewno jest suche można wetrzeć wosk. po wyschnięciu pierwszej warstwy , można wetrzeć drugą.

 drewniane łyżki kuchenne  zawoskowane woskiem naturalnym

   Różnica widoczna gołym okiem : widelec już po wtarciu wosku , łyżka jeszcze przed:


 drewniane łyżki kuchenne  zawoskowane woskiem naturalnym


Zabieg woskowania można z czasem powtórzyć gdy drewno "odda' wilgoć i znów stanie sie suche
 drewniane łyżki kuchenne  zawoskowane woskiem naturalnym




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz