wtorek, 15 maja 2018

Wieszak Retro na ubrania


Meble z odzysku:

Podczas spaceru , przechodząc miedzy blokami, dojrzałam wystający na samym wierzchu przepełnionego kontenera ze śmieciami, dostojny stary Retro wieszak na ubrania.
Okazało się że oprócz rozklejonej obręczy jest cały.
Widocznie ktoś postanowił się z nim rozstać.
 Przygarnęłam go i zabrałam go do siebie.
Poddałam liftingowi 

Przed malowaniem :
widok wieszaka stojącego,  na ubrania

Czyszczenie watą metalową:
czyszczenie drewna watą metalową

czyszczenie drewna watą metalową

Najpierw cały wieszak pomalowałam białą farbą podkładową akrylową ( inaczej grunt, primer)
Po wyschnięciu podkładu pomalowałam farbą właściwą,  akrylową -błękit firmy Flugger.
malowanie wieszaka  na ubrania

Do błękitu dopasowałam złote grochy:




Oto wieszak w całej okazałości:
wieszak stojący Retro po malowaniu - błękitny w duże złote grochy

wieszak stojący Retro po malowaniu - błękitny w duże złote grochy

Motywu grochów użyłam do pomalowania króliczka ze styropianu
dekoracja, ozdoba ze styropianu w kształcie  królika



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz