czwartek, 22 listopada 2012

Ceramiczna lampa

Zapisałam się na zajęcia ceramiczne. 
Bardzo fajna sprawa.
Mam kilka pomysłów w głowie które chciałabym zrealizować, stąd pomysł by wyżyć się w glinie. 
Na pierwszy ogień poszła lampa.
W moim pierwszym zamyśle kształt lampy był zupełnie inny niż efekt końcowy. 
W trakcie pracy (a były to dwa zajęcia) forma uległa dziwnej zmianie pod moimi palcami - niekompatybilność myśli z ręką.
 Trochę też praca "siadła" poddając się sile grawitacji :) 
Przyznam, że trzeba wprawy i doświadczenia, by umiejętnie ulepić taką sporą rzecz. Ja dopiero odkrywam arkana ceramiki.

Oto efekty:

Miała być lampa na modłę marokańską, a wyszedł taki grzybek z dziubkiem :D

Do środka włożyłam starą lampkę na podstawie, bez żadnego mocowania do ceramicznej formy.  W każdej chwili mogę wyciągnąć lampkę.


Wnętrze lampy :



Przez dziurki przechodzą snopy światła robiące ciekawe refleksy na ścianie i suficie:



1 komentarz:

  1. o mamciu co się naszukałam gdzie wpisać komcia;/
    Też chodziłam na zajęcia z ceramiki i bardzo żałuję że czasu nie mam teraz;/.
    Fajne rzeczy można tworzyć.Pomysł lampki świetny;)

    OdpowiedzUsuń