poniedziałek, 5 marca 2012

Moje zabiegi upiększające mieszkanie

Oto kilka pomysłów na dekoracje mieszkania:


Bieżnik wyszperała moja przyjaciółka w "second hand" :


Dodałam mu mały akcent dekoracyjny w postaci koronki i wstążeczki :






maleńka różyczka robi za wisienkę na torcie:




Na lniany abażur lampki nocnej nałożyłam koronkową serwetkę:



Buciki w moim domu jako dekoracje wiszące:
saboty, chodaki holenderskie


i buciki , skórzane trzewiczki które mają ponad 75lat:




Działania plastyczne:
Czyli: korek + element żeliwny do bram, ogrodzeń


 Wydrążyłam czubkiem noża otwór w korku i połączyłam grot z korkiem za pomocą kleju polimerowego.
 Pomalowałam całość akrylową farbą, a na koniec obkleiłam płatkami  miedzianymi - szlagmetalem.
Zabezpieczyłam specjalnym lakierem do szlagmetalu







pudełko : pomarańcz zamieniłam na brąz


dodałam znajomy motyw z szablonu, nakładając pastę strukturalną
 przetarte pastą Cerosa Rame w kolorze  miedzi 

Stworzyłam już komplecik wykonując parę przedmiotów tą metodą 



Urocze gwiazdki wykonane misternie przez moją koleżankę zawisły pod lampą w kuchni



Wianek ze słomy z przypadkowymi elementami poniewierającymi się tu i ówdzie :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz