piątek, 9 marca 2018

Wiosna w powietrzu - róże na jedwabiu


Czujecie to Coś w powietrzu??
 ten cieplejszy wiatr, 
ten inny zapach??
To Przedwiośnie!
I ja poczułam tęsknotę za rozwiniętymi pąkami żywych kwiatów.
Zachodzę często do kwiaciarni 
by zakupić kwiaty cięte do wazonu. 
I cieszę oko kolorami i zapachami.

Jak to na wiosnę królują tulipany.

tulipany bladoróżowe w wazonie. dopięty biały gołąbek filcowy

Tulipan król wiosennych bukietów
Ptaszka, który przysiadł na wazonie
 ufilcowałam z wełny czesankowej, igłą do filcowania.
Wyszedł jak gołąbek z rajskim ogonem :)


 Marzę już o kwiatach dziko rosnących na łąkach i tych posadzonych w ogrodzie.
Ech, już za chwilkę buchnie ciepło.
Cebulki lilii azjatyckich już zakupiłam.
 Czekają na cieplejsze dni by móc je wsadzić do gruntu.

Wszystkie kwiaty zasługują u mnie na miłość: 













A tym razem
 na jedwabiu namalowałam nie lilie, a róże:

Kolor fuksja- chodź to róża :)

na cieniowanych tłach w tęczowe łuki
namalowana róża na apaszce jedwabnej


namalowana róża na apaszce jedwabnej

namalowana róża na apaszce jedwabnej


namalowana róża na apaszce jedwabnej



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz