piątek, 27 stycznia 2017

Szafka nocna - design- meble PRL

Po długiej nieobecności na blogu pojawiam się znowu. Ku  mojemu zdziwieniu że utraciłam większość zdjęć zamieszczonych na blogu ,postanowiłam jednak  wskrzesić tego bloga. Sukcesywnie będę zamieszczała utracone foto , jednak to trochę potrwa. Za  ten bałagan  przepraszam.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Szafka nocna dostała drugie życie. Dostałam ją od znajomej z zamiarem odnowienia.
Ponieważ lubię bawić się meblami malując je na różne sposoby i tym razem mebel w dwóch odsłonach


Wersja z czerwoną farbą .
Drzwiczki pozłocone złotym szlagmetalem. Pod nim naniosłam  przez szablon  pastę strukturalną.

Wersja druga:
tapowanie  różnymi kolorami farb dało inny wygląd:



a na koniec zdecydowałam się na wymianę uchwytów





uchwyty zakupione w  Leroy Merlin




1 komentarz: