niedziela, 15 maja 2011

Praliny Wedlowskie

Pudełko po torciku wedlowskim znalazłam w babcinym kredensie.Na spodzie widnieje data spożycia:15 styczeń 1975r. Czyli pudełko jest starsze ode mnie o rok.HE!
Babcia wspomniała że dostała ten produkt w prezencie. A ponieważ moja babcia (dzis 91-letnia) ma w zwyczaju bardzo oszczędnie dozować sobie  przyjemności..... i wiecznie wszystkiego sobie odmawia...... i odkłada na później.....(.nigdy nie wiadomo kiedy później jest ta odpowiednia chwila :) )
Babcia powiedziała, że torcik przeleżał ładnych kilka lat zanim go otworzyła by skonsumować.
Pamiętam, jak byłam mała, wielokrotnie znajdywałam przeterminowane co najmniej kilka lat czekoladki ,cukierki. I chodź chrzęściły między zębami  razem z siostrą  czyściłyśmy babcine zapasy :) Pod warunkiem, że znalazłyśmy kluczyk do kredensu. Dziś w pudełku trzymam koronki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz