czwartek, 14 grudnia 2017

Coraz bliżej Świąt- dekoracje świąteczne

Wiosna, Lato Jesień....ZIMA
A w naszej szerokości geograficznej jest zima to i ....
Święta  Bożego Narodzenia
To czas kiedy udziela nam się klimat Świątecznego pędu, sprzątania, przygotowań, ozdabiania domu. 
To czas naprawdę wyjątkowy kiedy możemy poszaleć z dekoracjami i ozdobami.
I ja wtedy robię dekoracje świąteczne swojego najbliższego otoczenia.
Oto one:
Zamiast choinki mam drzewko świąteczne:
Piękne gwiazdki i dzwonki koronkowe zamówiłam u zdolnej mojej koleżanki Ani:

Pierniczki zawisły na drzewku 
Mojego projektu filcowe łosie z porożem z drutu miedzianego: 
Choinka w wydaniu glutenowym, czyli makaronowa choinka z poprzednich sezonów



prezenty muszą leżeć pod choinką :)



Świąteczna plątaninka;) czyli szyszki w czapeczkach Św. Mikołaja, które uszyłam sama
dekoracja Bożonarodzeniowa , wisząca, szyszki w czapeczkach Św. Mikołaja
Eskimos:

Oczywiście Święta bez pierników to nie Święta:)

pierniki lukrowane , dekoracje świąteczne, rekodzieło
Sama lukrowałam:
Wianek sama zrobiłam z różnych elementów
wianek świąteczny, ozdoba wisząca

wianek świąteczny, ozdoba wisząca
Ceramiczne choinki ulepione w zeszłym roku wyskoczyły z pudła i zdobią :
 W środek wkładam świeczki  typu tea-light i mam lampion.
ceramiczna choinka, rękodzieło

ceramiczna choinka, rękodzieło

ceramiczna choinka, rękodzieło

ceramiczne choinki , rękodzieło

   Zwykła gałąź pomalowana złotolem staje się elementem ozdobnym:

Girlanda z naturalnych gałązek sosny wejmutki :



 ]
Wystawka na stoliku ( i moje stare łyżwy i skarpety wełniane z Zakopanego się przydały):
Taka stylizacja kojarzy się z zimowym klimatem.
dekoracja Bożonarodzeniowa na stoliku, łyżwy, lampiony
Podstawki z Mikołajami, technika decoupage- motyw z serwetki


podkładki pod szklanki, motyw Święty Mikołaj

 Tabliczki okolicznościowe, technika decoupage.
Napisy wypaliłam pirografem
tabliczki okolicznościowe na Boże Narodzenie

tabliczki okolicznościowe na Boże Narodzenie


Wystawka okienna św. Mikołajem:
dekoracja Bożonarodzeniowa na parapecie okiennym, Mikołaj i lampiony



I druga wystawka okienna z lampą z IKEA


dekoracja Bożonarodzeniowa, lampion gwiazda w oknie


Co możesz zrobić z pozostałej jednej rękawiczki???
Zgubiłam jedną białą rękawiczkę, tę co została doszyłam do mojego #uglysweater


1 komentarz: