poniedziałek, 6 marca 2017

kredens mały - design PRL

Kolejny mebel wpadł w moje ręce:
stary mały kredens o wymiarach 168cm wysokości, 45cm głębokości i 90cm szerokości

Zależało mi by zachował swój stary wyraz więc wszelkie wgłębienia, uszczerbki w drewnie zignorowałam świadomie


 jednak trochę szlifowania było by przygotować powierzchnię do woskowania

naniosłam bawełnianą szmatką dość sporą warstwę wosku w kolorze orzecha i nie polerowałam jej


Dolna cześć mebla  opalona palnikiem gazowym. Po tym zabiegu uwidoczniły się piękne soje:



 motyw  głowy naniesiony metodą decoupage

dodane okucia metalowe:


 dokleiłam  4 sosnowe nóżki meblowe, toczone



szklane szybki zamieniłam na plecionkę 



A wszystkie fronty szufladek obkleiłam szlagmetalem w kolorze złota. Gałki zostały oryginalne, wypolerowane.


We wnęce nadstawki naklejony motyw sztućce- motyw z serwetki


I tak się prezentuje  po odnowieniu:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz