środa, 23 października 2013

Okiennice

Jak pomalować stare okiennice?



Okiennice od zawsze mnie zachwycały.
Dla mnie mają w sobie  coś magicznego, tajemniczego.Można je zamknąć i świat wewnątrz jest niedostępny. Lub na odwrót :)

W moje ręce wpadły stare okiennice które przemalowałam, by zawiesić je jako dekoracja przy oknie budynku gospodarczego.

Najpierw naniosłam brązową farbę.
 Potem przecierka białą farbą akrylową :

okiennice drewniane pomalowane na brąz,  pomalowane brąz z przetarciami  białymi

Efekt widać na zdjęciu poniżej :

Przez szablon naniosłam motyw ozdobny:



okiennice drewniane , pomalowane brąz z przetarciami  białymi

okiennice drewniane , pomalowane brąz z przetarciami  białymi

a oto efekt końcowy:
okiennice drewniane zainstalowane przy oknie, pomalowane brąz z przetarciami  białymi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz