piątek, 10 maja 2013

krzesła


Odstawiłam ostatnio drobne tapicerstwo.
Moje krzesła doczekały się nowych siedzisk,bo stare pluszowe siedziska miały ubytki w tkaninie i były mocno wypłowiałe Zakupiłam len o wysokiej gramaturze ok. 350g, tkany w tzw. koszyczek.I przy pomocy  takera tapicerskiego zamocowałam ów len do siedzisk. Siedzisk nie rozbierałam, bebechy i stare sprężyny zostały nie ruszone. 
Taśma ozdobna stanowi  wykończenie maskujące szczelinę.




teraz po liftingu krzesełka zalśniły jasnością i świeżością

Takich krzesełek mam 6 sztuk które stanowią jednolity komplet.
Ale krzesła wpadają mi w ręce bardzo  często.Potrafię przytargać je ze śmietnika by je odnowić po swojemu i przedłużyć im żywotność
 Oto kilka przykładów


krzesło białe z zastosowaniem decoupage na siedzisku

 Przed

Po
krzesło(fotel) wymieniona tapicerka na siedzisku


odmalowane


w tym wypadku przyniosłam sam drewniany stelaż.Wymienione siedzisko i oparcie


wymieniona gąbka,uszyte z futerka zielonego siedzisko i oparcie Dodane gałki na górnej części oparcia. Całość pomalowana z motywami dekoracyjnymi , z użyciem szablonu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz