środa, 16 stycznia 2013

Galeria ceramiczna - domki i pajac

Dalej ochoczo tworzę w glinie...wciągnęło mnie bez reszty. Powstają coraz to nowe przedmioty.
W zastraszającym tempie moje mieszkanie przybiera formę targowiska, co to można tam kupić różne "durnostojkikurzochwytki" Zaczyna być tego tak dużo, że nie wiadomo gdzie oko zatrzymać :D
Więc chyba czeka mnie akcja-"CZYSTKI" 
Nie jestem entuzjastycznie do tego nastawiona, ale chyba nie ma innego wyjścia...
Może gdzieś upłynnię część rzeczy w świecie...
Najprawdopodobniej pozbędę się raczej przedmiotów, które mi się już opatrzyły, znudziły, by te ustąpiły miejsca  nowym.
Oto kilka tych nowości:
domek ceramiczny jako nastrojowy lampion na tealight'y


przed szkliwieniem:

i  gotowy:

 widok od tyłu:








domki 'pniaki" przed szkliwieniem
i po:



i pajacyk :




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz