środa, 13 lipca 2011

Sielskie klimaty

Migawki ze wsi - kocham te sielskie klimaty



"dalmatyńczyk" w makach






Te okiennice kiedyś wpadną w moje ręce - wykorzystam je u siebie w mieście :





staw:


  spichlerz:


stare drzwi do stodoły:


czyżby dziewica???


"ujeżdżanie byka" ;)



koza do woza:

  
jaskółki pod sufitem obory:



           Muzeum Architektury Drewnianej Regionu Siedleckiego 
w  Suchej koło Grębkowa
dwór Cieszkowskiego:





W skansenie znajdują się budynki które mają ponad sto lat









 wiatrak

będzie obiad dla całej wsi ( zdjęcie ze skansenu):









Stryszek mojej babci też wygląda jak ze skansenu. 
Z tegoż właśnie stryszku przywożę skarby :)



 moździerz- mam go już u siebie w kuchni


zamszowy bucik znaleziony w lesie






 bracia Królikowscy:

Cywilizacja wkradła się mimochodem:




ja z babcią ( 91 lat  )

Moja babcia to zdolna kobieta
- oto jej serwetki, kilka z ogromnej ilości wykonanych





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz